Widgets

Kisai Zone: Jam Tangan LCD

Wednesday, September 26, 2012


Kisai Zone memaparkan masa digital melalui komposisi heksagon yang diolah untuk menampakkan masa dengan lebih menarik. Konsep heksagon yang digunakan memudahkan pengguna untuk membaca masa dengan sepintas lalu. Kisai Zone jam tangan yang turut memperlihatkan tarikh, penggera dan EL backlighting dan ia didatangkan dalam empat warna bergaya LCD.

 

Paparan menunjukkan jam di atas, minit di tengah dan saat di bahagian bawah, dengan pecahan saat pada sebelah kanan skrin. Untuk menukar paparan kepada mod tarikh (bulan, hari dan tahun) hanya perlu tekan butang yang terdapat ditepi jam tangan. Reka bentuk mempunyai mod penggera dan latar EL yang menerangi paparan yang membuat ia lebih mudah untuk dibaca pada waktu malam.

Satu ciri menarik Kisai Zon adalah paparan yang sentiasa bergerak. Masa saat sentiasa berubah dan pecahan saat terus berputar. Animasi tambahan turut disertakan dengan membuat heksagon berputar sekitar skrin sekali setiap 15 minit yang boleh dilihat pada video dibawah. Kedua-dua ini animasi boleh dihidupkan atau dimatikan. Kisai Zone diperbuat daripada stainless steel, jadi anda tidak perlu risau sama ada ia akan berkarat ataupun tidak. Untuk mendapatkannya boleh layari di laman Kisai Zone dengan harga $139.00.





0 comment:

Post a Comment

 
Kisah Gajet © 2012 | Designed by Capik