Widgets

IRIScan Book 2: Pengimbas Kertas Tanpa Komputer

Sunday, September 02, 2012


IRIScan Book adalah pengimbas yang tidak memerlukan sebarang komputer untuk beroperasi dan boleh di bawa kemana-mana dengan menyimpannya di dalam beg. Ia berkemampuan untuk menukar dokumen daripada buku, majalah dan sebagainya yang telah diimbas kepada teks yang boleh diedit dan seterusnya ia boleh terus dimuat naik ke dalam dekstop.


Bukan itu sahaja, anda juga boleh menyimpan terus dokumen yang telah diimbas ke dalam memori kad yang disediakan. Ia mampu mengimbas dokumen sehingga mencapai resolusi 600 dpi. Oleh yang demikian, tidak kira bertapa kecilnya tulisan yang diimbas anda pasti boleh melihat dengan jelas di dalam dekstop.


IRIScan Book didatangkan dalam dua versi iaitu versi standard ( $99 ) dan versi Eksekutif ( $129 ) dimana versi eksekutif ini dilengkapi dengan bateri cas berbanding bateri biasa ( AA ) untuk versi standard. Selain itu, versi Ekeskutif memudahkan anda memindahkan ke dalam telefon bimbit kerana ia dilengkapi Bluetooth. Sebagai seorang pelajar gajet ini mungkin amat berguna buat anda dan anda boleh dapatkkanya di laman Irislink.


0 comment:

Post a Comment

 
Kisah Gajet © 2012 | Designed by Capik